loading

Eestis on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini. Naastrehvidega on lubatud sõita alates 15. oktoobrist kuni 31. märtsini. Talviste tee- ja ilmastikuolude korral on lubatud naastrehvidega sõita 1.oktoobrist kuni 30.aprillini. Lamellrehvidega on lubatud sõita kogu aasta jooksul.

Kaks korda aastas tuleb igal autoomanikul juurelda küsimuse üle, kas leida autole uued rehvid või sobivad veel ka olemasolevad. Rehvivaliku kirjus virvarris on erineva hinna, kvaliteedi, mõõdu ja omadustega rehve igale autojuhile ja igale autole. Kuidas neil vahet teha ja leida just enda autole sobivad?


Rehvivahetusest

Keskklassi rehvid 40–200 €

Soodsa hinnaga rehvide soetamist tasub kaaluda neil, kes kasutavad autot kuni 10 000 km läbisõiduks aastas linnaliikluses ning pigem väikese liiklusega teedel.
Erinevus Premium klassi rehvidega seisneb sõidumugavuses ja müratasemes. Mõned selle klassi rehvid ei ole vahelduvates ilmastikuoludes kõige parem valik, sest juhitavus võib muutuda raskemaks ja pidurdusteekond pikeneda. Ka salongi kostuv müratase on selle klassi odavate rehvide puhul keskmisest kõrgem.
Suurematele sõiduautodele, maasturitele ja kaubikutele soovitame sõidumugavuse ja stabiilsuse huvides valida rehvid pigem Premium klassist.
Keskklassi rehvid on hea alternatiiv kallimatele rehvidele. Nende tootmisel on kasutatud vanemaid, kuid siiski usaldusväärseid tehnoloogiad ning nad vastavad rangetele sooritusstandarditele. Usaldusväärsete rehvitootajatega koostöös toodetud rehvid on kindlasti vastupidavamad ja kvaliteetsemad kui samas hinnaklassis Hiinas toodetud rehvid.


Premium klassi rehvid 70–350 €

Premium klassi rehvid on kvaliteetsed ja nende valik lai. Selle klassi rehvid sobivad ideaalselt just neile juhtidele, kes läbivad autoga iga päev nii lühikesi kui ka pikki vahemaid ja puutuvad kokku tiheda liiklusega nii linnas kui ka maanteel.
Auto tunnetus ja juhitavus erinevates ilmastikuoludes ning ootamatutes olukordades on võrreldes kesklassi rehvidega parem, aidates kaasa sõidu ohutuse ja turvalisuse tagamisele.
Professionaalsed pikamaa-autojuhid eelistavad rehve just selle klassi valikust – turvalisus ja vastupidavus on märksõnad, mis neid rehve iseloomustavad. Hinna ja rehviomaduste vahel on mõõdukas tasakaal.
Soovitame ka värsketel juhilubade omanikel ja väikese sõidukogemusega autojuhtidel valida rehvid sellest klassist, seda nii juhi kui ka üldise liiklusturvalisuse huvides.


Tippklassi rehvid 200–500 €

Tippklassi rehvid (UHP - High Perfomrmance) tunneb ära rehvil oleva ingliskeelse lühendi UHP (ultra high perfomance) järgi, mis iseloomustab rehvi häid omadusi. Selle klassi rehve eelistavad juhid, kes hindavad tippklassi sõidumugavust, maksimaalset haarduvust teekattega, madalat mürataset salongis ja kindlustunnet äärmuslikes liiklusolukordades.
Tippklassi rehvidel on suur kiirusindeks. Kiirusindeks näitab suurimat võimalikku lubatud kiirust, millega tootja lubab rehvidega sõita ning mille juures on garanteeritud rehvide vastupidavus. Samuti iseloomustab indeks rehvide kiirustaluvust ja pidamisomadusi.
Need rehvid pakuvad suurepärast kindlustunnet ja juhitavust nii kuiva- kui ka märja ilmaga. Väikesem veeretakistus tagab suurema läbisõidu korral märgatava kütusesäästu. Teekonaruste ja ebatasasuste salongi kostumine on selle klassi rehvide puhul tõesti minimaalne. Uskuge või mitte, kuid tippklassi kõrge profiiliga rehviga on siledalt asfaldilt munakiviteele sõites raske teekatte muutust märgata.
Tippklassi rehvivalikust leiab sobiva rehvi nii sportautole, suure võimsuse ja töömahuga autole kui ka kõige nõudlikumale maasturile. Selle klassi tootevaliku tipus olevad rehvid on näidanud suurepäraseid tulemusi ka ringrajal ja autospordis.

Tagasi ülesse